24 Kasım 2014 Pazartesi

Little Leather Skirts




Moda artık ucu bucağı olmayan bir deniz! Deriler ile trikolar, payetli etekler ile sweatshirtler ve daha pek çok zıt parça birbiri ile kombinlenebiliyor. Bu da hayal gücümüzü arttırırken gardırobumuzu daha verimli kullanır hale getiriyor. Öylece dolapta duran, sadece birkaç parça  ile kombinlenebilen giysilere son. Özgür ve özgün ol! Giy gitsin! (Tabii yine de durumu fazla abartmayalım :) laf aramızda bazılarını görüp gözlerimi belerttiğim de oluyor.)



Geçen sezondan beri aradığım deri eteği Zara'da buldum ve tam da istediğim gibi vamp olmadan  şık ama şirin bir tarz yakalamaya çalıştım. Deri giymek oldukça riskli bir seçimdir ki yanlış birkaç detayla basit görünmek çok zor değildir. Bu nedenle benim gibi bir tarz yakalamak istiyorsanız topuklulardan ve dekolteli bluzlardan uzak durun derim. Her parçanın her kadında duruşu da farklıdır muhakkak. Bazıları kapkapalı giyindiği halde çırılçıplakmış etkisi yaratırken bazısı daha açık bir giysiyle çok daha usturuplu görünebilir. Bu sizin giydiğiniz kumaş parçasının büyüklüğünden ziyade tavrınız ve tarzınız ile doğru orantılıdır. 



Müsterih olun, arkanıza yaslanın, beni anladığınızı biliyorum. 



Çünkü parayla mutluluk olur mu bilmem ama asalet kesinlikle olmuyor! :)
Sevgiler...



Gömlek: Mango
Yelek: Lc Waikiki
Etek: Zara
Çanta: Mango
Bot: Flo
Yüzük: Gümüş Dünyası
Saat: Guess

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder