10 Eylül 2014 Çarşamba

Remember Me

Truva filminde Josh Groban şarkısında şöyle diyor: Remember Me!
"...When your dreams have ended 
Time can be transcended 
I live forever 
Remember me..."

Ali Çimen'in Tarihi Değiştirenler Serisini duymuş muydunuz? 
Eğer duymadıysanız ve uzun uzadıya tarih kitaplarını okumak uykunuzu getiriyorsa (tüm yazar ve okurseverlerden özür diliyor, bana kızmayacaklarını ümit ediyorum.) bu seriyi şiddetle tavsiye ederim. 
Bir kadın daha ne kadar unutulamazdı acaba? Tarihi Değiştiren Kadınlar listesinde kesinlikle olması gereken bir isim Truvalı Helen. 
Yunan mitolojisine göre Truva savaşına neden olan dünyanın en güzel kadınıdır.  Çeşitli efsanelere göre Zeus'un fani bir kadından olan tek kızıdır. Sparta kraliçesi Leda ile tanrı Zeus'un kaçamağından doğan bir kızdır.
 Ve Truva'dan kaçabilmeyi de Zeus ve Aphrodite'e borçlu olduğu söylenir. 
İlyada'nın ve çevrim şiirlerinin başlıca kahramanlarından biridir.


Ben de beyaz tüller içinde kendimi yunan mitolojisinden fırlamış bir kahraman gibi hissediyorum. 
"Hııııh sen de..." diyebilirsiniz ama kıyafetlerin enerjisi olduğuna ve kesinlikle ruh halinizi yansıttığına inanırım. 
Genelde rengarenk, her çeşit kıyafetin dikkatimi çekmesini de sürekli değişken ve genelde çok hareketli kıpır zıpır olmama bağlayabilirsiniz, çok da haklısınız. 

Elbise: Banggood
Ayakkabı: Berlin'de bir butik.
Çanta: Berlin'de bir başka butik :)
Saat: Banggood
Bileklik: Roma'da bir butik.


Ben bu ara masal kahramanıysam demek, Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder