27 Ağustos 2014 Çarşamba

'Bir Akşamüstüdür'

Okurken dinlemek için, daha keyifli okumak için :) 

Bir akşamüstüdür şarabî
Bahçeler ve dağlar üzre hükümran;
Tam dünyayı dolaşmak saatindesin.
Ay ışığı su içer birazdan.
Kızarmış kalçalarını çanlar
Alabildiğine vurur. 



Bu mısralarla başlıyor şiirine Ahmed Arif, sizin de böyle saatleriniz olur mu? Benim çokça oluyor. Bazen bir fotoğraf görüyorum Kahire'de çekilmiş, hemen o an valizimi toplayıp gitmek geliyor içimden. Bazen bir müzik dinliyorum, İran asıllı sanatçı öyle bir ağıt okuyor ki içime işliyor, gözyaşım kurumadan orada, o ânı yaşamak istiyorum.




Bazen de küçük bir kız oluyorum tüm bunlardan habersiz, çiçeklerin arasında dolaşıyorum "ben de bir çiçeğim, mutluyken çok güzel açar, (aslında bolca konuşur, çocuk kahkahaları atar.) etrafıma mutluluk veririm." diyerek. Bence hayat; sevdiklerimiz ve sevmediklerimizle birlikte yaşadığımız çevrede bir etkileşim ağı ve siz kimle mutluysanız orada güzelsiniz.

En güzel olduğunuz yerde hep mutlu mutlu yaşamanız dileği ile...

Biraz masal tadında oldu bu yazı. Sevgiler :)



Gömlek: Banggood
Etek: Bershka
Ayakkabı: İnci
Çanta: DKNY
Saat: Banggood
Bileklikler: İtalya'dan
Eklem Yüzükleri: Lovelywholesale
Kolye: Mavi
Gözlük: Euromoda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder