17 Ağustos 2014 Pazar

Doğum Günüm! :)

17 Ağustos 1987 yılının pazartesi günü sabah sularında aslan burcu olmakla yetinmeyip yükselen burcu da aslan olarak dünyaya gözlerimi açmışım. Tahmin edersiniz ki aslan burcunun tüm özelliklerini taşımaktayım!




Hayatımda hep çok önemli oldu doğum günlerim benim için. Her kutlamanın, mesajın, notların, hediyelerin, aramaların ayrı ayrı önemi oldu. Hiçbirisini unutmadım, hepsiyle ayrı ayrı mutlu oldum, sevildiğimi hissettim.


Doğum günlerime yeteri kadar önem vermeyen insanları hayatımdan yavaş yavaş uzaklaştırdım, gönül koydum. Ama her anımda yanımda olanları olamasalar da varlıkları ile yanımda hissettirenleri ayrı sevdim, ayrı değer verdim. "İyki doğdun" demek ne kolay oysa ama bunu hissettirebilmek ne zor. 


Bir sürü dilek diledim her kestiğim pastada (sanmayın ki tek pasta ile 1 yaşı uğurlayıp yenisine merhaba diyorum kutlamalar uzun sürer :) )


Bugün yanımda olan, yanımda olamayıp bana bir şekilde ulaşan tüm kutlamalara ayrı ayrı teşekkür ederim. Hoşgeldin 27! :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder