5 Eylül 2018 Çarşamba

Kiev'de Ne Yedik Ne İçtik?

KİEV






NE YEDİK NE İÇTİK?


KAHVALTI ÖNERİLERİM: 


İlk gün Honey Cafe'de kahvaltı yaptık. Menüdeki herşeyin sunumu leziz. Mutlaka deneyin derim. Değişik tatları birarada sunmakta üstlerine yok.




İkinci Gün Paul Cafe'deydik. Sunumlar honey kadar etkileyici olmasa da güzel bir fransız restoranı.



Üçüncü gün Boulangerie fırında kahvaltı yaptık. Peynirli sıcak böreğini yemeden dönmeyin!



DİĞER ÖNERİLERİM:


Rukkola Kiev:  En ünlü caddelerinden biri olan Bolshaya Vasilkovskaya caddesi üzerinde bulunan italyan restoranına bardaktan  
boşanırcasına yağan yağmur sonrasında sığındık. Aldığı puanlar kötü, ama biz 
Ağustos ayında ıslanmış olmanın verdiği mutluluktan mıdır, çok acıkmıştık bira
çok güzeldi ondan mıdır bilmem sevdik! :) Kesinkes gitmeli misiniz? Elbette hayır.


Fine Family:  Biz burayı çok çok sevdik. Çok şirin biryer. Tavşandan tutun 
alternatif şeyler arayanlar için gelinebilir. Biz tabii ki yemedik. Ben sebzeli 
makarna tercih ettim. Sevdim.Sezgin tavuklu salata. 
O hiç sevmedi yalnız söyleyim :(


N::B Coctails Bar: BA YIL DIK! başka birşey demeyeceğim. 


Svit Kavy:  Başka bir şubesi Lviv'de de var. Zaten kahve ve tatlıya doymadan 
dönemeyeceksiniz. Benden söylemesi. 
Benimki hayal ettiğim gibi çıkmayınca fotoğrafı netten aldım.

Buddha Bar:  Biz çok kısa kaldık. Fix menü alırsanız 500 Grivna ücreti var. Barda da takılabiliyorsunuz. İlerleyen saatlerde çok eğlenceli olduğunu okudum.
Siz deneyin de bana söyleyin yahu çok merak ettim :)

Pek çok blogda bu dondurmayı kesin yiyin gibi tavsiyeler okuduğumuz için koşa koşa gittik ama sonu hüsran! Bunu söyleyenler ya türkiye'de hiç dondurma yememiş ya daaaa ya da ne bilmiyorum hiç de güzel değildi yani birsürü denedik :)))))))))))



Ayrıca nehir kenarında küçük büfelerin bulunduğu, oldukça uygun fiyata yemek yiyebileceğiniz mekanlar mevcut. Biz oradayken deneyimleyemedik ama oldukça kalabalık olmasından fena olmadığını varsayıyorum :)








Fiyatlar hakkında fikriniz olması için her yerde çekmeye çalıştım. Bu arada bilmem farkettiniz mi yerel hiçbir şey paylaşmadım. Çünkü merkezde italya'dan çok italyan restoranı ve tabii ki turkish kebab var :)




Bir de Viyana ve Budapeşte'de çokça gördüğümüz buranın Bim marketi gibi BİLLA marketlerinde içki fiyatlarını  ekliyorum.





Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder